שכונת חרוזים מתחדשת: בניין בן 3 קומות יהרס. מה יבנה במקומו?
ערן ראוכר
24.06.26 / 09:58
תגים:
התחדשות עירונית רמת גן
חברת אופק החזקות קיימה אירוע הריסה במסגרתו נהרס הבניין ישן, שבמקומו צפוי לקום בניין בן 9 קומות ו-26 יח״ד
חברת אופק החזקות התחדשות עירונית קיימה השבוע אירוע הריסת מבנה מגורים ברחוב חרוזים 16 בעיר, שם תקים פרויקט התחדשות עירונית באחד הבניינים הישנים האחרונים שעוד נותרו ברחוב. המבנה שנהרס כלל 3 קומות ו-12 דירות, ובמקומו תקים החברה בניין חדש בן 9 קומות, שיכלול 26 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט, כולל דירות 3 ו-4 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז.
החברה קיימה אירוע הריסה באתר, בנוכחות הדיירים הוותיקים ונציגי החברה. נציג בעלי הדירות אמר באירוע ההריסה כי, "כל כך מרגש להגיע לרגע הזה, שמהווה נקודת ציון משמעותית בדרך לשידרוג דירתנו. במקום דירתנו הקטנה והישנה, חסרת המיגון, עם תשתיות בניין מתפוררות, נקבל דירה חדשה. זו התחלה חדשה ומבטיחה המעוררת תקוות רבות".
קובי אופק, יו"ר ובעלים אופק החזקות התחדשות עירונית, מסר: "הפעילות שלנו ברמת גן, ובפרט בפרויקט הזה, משקפת את האסטרטגיה של החברה להתמקד בלב אזורי הביקוש".
