בשביל זה יש ספורט: הטורניר המרגש שמארגנת מכבי רמת-גן באולם זיסמן
28.06.26 / 11:38
ביום שני יתקיים באולם בזיסמן טורניר מיוחד לילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים, בשיתוף עם קבוצת כנען, מעניקת החסות הראשית לקבוצה
מועדון הכדורסל של מכבי עירוני רמת-גן המפעיל מזה שמונה שנים עם האגף לשירותים חברתיים בעיריית רמת גן קבוצות לילדים עם צרכים מיוחדים, מרביתם על הרצף האוטיסטי ברמות שונות, יקיים טורניר מיוחדים על הפרקט בשיתוף עם קבוצת כנען, מעניקת החסות הראשית לקבוצה הבוגרת של המועדון.
הטורניר לצעירים ובוגרים שאין להם מוגבלויות גופניות, יתקיים ביום שני הקרוב (29.6, זיסמן, החל משעה 17:30) בהשתתפות קבוצות מהפועל תל אביב, מכבי תל אביב, כוכבי השרון הרצליה ואקי"ם רמת גן לצעירים עם צרכים מיוחדים.
האירוע נולד מתוך תפיסה לפיה המגרש שייך לכולם והוא נועד לקדם ערכים של קבלת השונה, סובלנות וערבות הדדית. מעבר לחוויה הספורטיבית הטורניר מעניק למשתתפים הצעירים תחושת שייכות, מעצים את תחושת המסוגלות שלהם ומוכיח שהרוח הספורטיבית גדולה מכל מגבלה.
אוריאל נבון, הנמנה עם צוות המאמנים במחלקת הנוער במועדון, אבא לילד שאובחן לפני 14 שנים, כשהיה בן שנתיים, כילד על הרצף לפני שמונה שנים, עומד מאחורי הקמת הקבוצה לצעירים עם צרכים מיוחדים. לנבון, הפועל בהתנדבות בעשייה זו, מסייעים באימונים שחקנים (כתות ז') ושחקניות (כתות ח') אותם הוא מאמן במחלקת הנוער והנערות של מכבי עירוני רמת-גן.
אוריאל נבון אמר: "הפרויקט כולו עוסק בפעילות עוצמתית של קבלת השונה והעצמה אישית. הטורניר מעניק לשחקנים הצעירים במה שוויונית והזדמנות, להפגין את יכולותיהם, לחזק את הבטחון העצמי ולחוות את עוצמתו של הספורט כמנוף לשינוי חברתי עבור המועדון שלנו. החיבור עם הקהילה המקומית ברמת גן הוא לב העשייה וטורניר זה מייצג את המחויבות העמוקה שלנו לשילוב ושוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה בעיר".
